2/28/2008

44. diena

Tik daudz ko dariit, bet nespeeju savaakties.
Shoriit pamodos, izgaaju aaraa, lija lietus. Man patiik salijushas zemes smarza. Un salijusha asfalta smarza. Peedeejaas dienas bija loti silts, ap +20 tureejaas. Bet taa kaa 1dien man veejsh sapuuta ausi, tagad esmu uzmaniiga. Federika jau gulj maajaas ar pilniigi aizliktu degunu un drudzii mirdzoshaam aciim. Nee, man negribas.

Naakoshajaa nedeeljaa braucam uz Sarajevu, tur mums on-arrival treninsh. No 3. - 8. martam. Celsh liidz Sarajevai - 7 stundas vilcienaa. Liidz Belgradai buutu tikai 4 stundas. Shodien tiekamies ar Danijelu, lai paarrunaatu lietas sakaraa ar treninju.

Contact Making Seminar laimiigi beidzies. Bija forshi satikt Ansi un Valdu un palociit meeli latvieshu valodaa. Ansis jau smeejaas pirmajaa vakaraa, kad es meeginaaju paartulkot savas jau angliskaas domas (I'm impressed) latviski (esmu iespaidota). :)

Veel CMS sakaraa - bija fantastiski satikt cilveekus no valstiim, par kuraam pirms pusgada tu zinaaji tikai to, ka taadas ir kaut kur, varbuut pat Eiropaa, bet kur tieshi? jaaskataas kartee. Melnkalne, Mekedonija, Albaanija, nu labi, Rumaanija, Portugaale un Bulgaarija jau nav nekas tik neparasts. Tieshaam interesanti bija. Saprast kaa lietas notiek pie vinjiem, kaadas vinjiem ir probleemas un kaa taas tiek risinaatas. Projekta nosleegumaa izkristalizeejaas veselas 7 projektu idejas. Un buus patieshaam lieliski, ja kaut vai dalja no taam tiks realizeetas.

Veel no CMS paliks atminjaa mana pirmaa dziedaashana karaokee un pie tam ar vienu dziesmu horvaatu valodaa. Tas bija jautri. Un veel eeshana, eeshana, eeshana... Katraa eedienreizee galja. Taa kaa shonedeelj man ir atslodze. Eedu burkaanus un aabolus un metu liikumu shokolaadei un galjai :) Bija doma, ka mees vareetu iisti horvaatiski-katoliskaa garaa gaveeni ietureet, bet taa kaa naakoshnedeelj ir Sarajeva un tad no 15aa esmu Kopenhaagenaa, laikam nesanaaks.

Nav komentāru: