2/18/2008

34. diena

Joprojaam neesmu pamodusies. Visa diena pagaajusi, bet taa arii joprojaam staigaaju kaa zombijs apkaart. Austrieshi shodien aizbrauca. Bija jau jautri, bet tomeer - 9 cilveeki muusu platiibai pavisam noteikti bija par daudz. :) Tagad jaakeras buus pie lielaas tiiriishanas, lai riit varu godam Ansi un Valdu sagaidiit.

Sestdien ar austrieshiem meeginaajaam uz muzeju aiziet, bet taa kaa bijaam sameeraa veelu saakushi iet, pie muzeja nonaacaam tad, kad tas jau bija sleegts. Bet vispaar nepareizos laikos vinji sleedz muzejus ciet sestdienas dienaa? Kas gan ir pulksten 14.00 sestdienai? Cilveeki ir knapi no gultaam izveelushies un brokastis paeedushi, grib iet uz muzeju kultuuru baudiit, bet muzejs ir ciet. Eh...
Pie tam laiks sestdien bija pilniigi chau. Miinusos un taadi veeji puuta, ka nosalu kaa suns.

Sveetdien guleeju daudz. Loti daudz. Godiigi sakot neatceros, ko veel es dariiju. Aaa, Mrki man atnesa 'Drakulu' anglju valodaa ar Elizabetes Kosovas ievadu, taa kaa laiku, kad neguleeju, pavadiiju eedot shokolaadi un lasot 'Drakulu'. Un man ir jauna iesauka. Mans daargais draugs Ivans mani sauc par 'evil soviet woman' (ljauno padomju sievieti), autrieshi mani iesauca par 'Murderer' (jo shis vaards anglju valodaa izklausoties liidziigi manam vaardam). Es patieshaam nesaprotu, kaapeec cilveekiem taadas ljaunas asociaacijas ar mani :D

Shodien kopaa ar Federiku bijaam kemmeet veikalus. Iechekojaam 'Mango', 'Terranova', 'United Colors of Benetton', 'Accesorize', utt. Un nopirku sev jaunu, ljoti gliitu jacinju pavasarim. Par apmeeram Ls 15. Izdeviigi, es teiktu. Tikai tagad man vajadzees jaunas bikses, kas piestaaveetu jacinjai un jaunu somu. Eh, dziive ir skarba :)

Un veel mums shodien loti jauka horvaatu valodas stunda bija. Horvaatu valodaa katram lietvaardam ir savs iipashiibas vaardinsh. To tev buus zinaat un praataa patureet!
Un veel: Ti si tako 'cool'. Mogu li biti tvoja prijateljica? :p

Nav komentāru: