2/05/2008

21. diena

Nupat sniedzu interviju vieteejam laikrakstam par to, kaapeec es esmu izveeleejusies braukt uz Horvaatiju, kas man sheit patiik, utt. Taads parastais sviests. Shajaa laikaa to naacies tik daudz reizes staastiit, ka ir jau izveidojusies automaatiskaa atbildes versija. Bet buusim zvaigznes, un paliidzeesim izplatiit EVS ideju, tas galvenais :)


Vakar iemaaciijos lociit darbiibas vaardu 'htjeti' (gribeet).
ja hoču
ti hočeš
on/ona/ono hoče

mi hočemo
vi hočete
oni hoče

Veel mees maaciijaamies salikto tagadni, taa laikam to sauc. Tajaa gan veel es nevaru iebraukt. Bet es varu pateikt: Ja hoču plavati (es gribu peldeet), taa kaa viss kaartiibaa!


Bet vispaar paaraak daudz runaashanas shajaa visaa pasaakumaa. Visu laiku mees runaajam par savaam izjuutaam, kas ir labi, kas ir slikti, analizeejaam, kameer nelabi paliek (vismaz man). Tas ir tas, par ko visi psihologi runaa, un tas, ko mums maacija skolaa - ka izrunaaties ir labi, par probleemaam ir jaarunaa, blablabla. Bet mana probleema sobriid ir taa, ka man shiis runaashanas ir par daudz. Vai man buutu arii par to jaarunaa? :) Vienaa no manaam miiljaakajaam graamataam, Ketliinas Tesaro 'Elegance' ir vieta, kur galvenaa varone izbeidz attieciibas ar savu psihoterapeiri, sakot, ka runaashana ir leeta, lai vinja labaak nopeerk sev jaunas kurpes. Buus briinums, ja seshu meeneshu laikaa shii fraaze neizspruks no manaam luupaam. :)

Nav komentāru: