2/13/2008

29. diena

Chakla kaa bitiite shodien esmu. Paspeeju jau no riita aiziet liidz centram, nokaartot bankaa lietas (beidzot dabuuju PIN kodu, baigi diivaini, vinji neizsniedz karti kopaa ar PIN kodu. Saciija, ka suutiishot man uz maajas adresi. Beigaas dzeks no bankas pazvaniija un saciija, lai es ejot pakalj. Diivaina sisteema. Bet ko var gribeet, ja bankas datubaazhu apdeitoshanu ar faktu, ka Eiropaa ir arii taada valsts kaa Latvija, viji ir spiesti veikt pateicoties tam, ka esmu ieradusies shai valstii. Bet varbuut vinji pataisiija mani par lietuvieti, lai lietas vienkaarshaakas :D), beidzot samekleeju vietu, kur sheit var nopirkt pastkartiites ar Osijekas bildi un nopirku seerkocinjus.

Vakar bijaam ielaas smeekeeshanas peetiijumam - aptaujaajaam 35 cilveekus, tieshi tik daudz, cik mums vajadzeeja. Bija jautri. Kaut kaadi nepilngadiigie gribeeja dabuut Federikas kontaktus. Vinja nedeva. :D
Es tomeer ceru, ka Damjans neizdomaas, ka mums shim peetiijumam veel 50 cilveeki jaaptaujaa.
Vakar nosuutiijaam drukaashanai manu bukleta dizaina maketu, Damjans laikam bija palabojis, lai nav tik skiibs.

Veel mums vakar sanaaksme bija Contact Making Seminar sakaraa. Nobesiija kaartiigi. Bija paredzeets, ka saaksies 20.00. Protams, ka laikaa nekas te nesaakas. Man shausmiigi gribeejaas eest, bet domaaju, ka gan jau ilgi nebuus, taapeec maajaas pirms tam neaizgaaju. Saakumaa viss bija labi, bet tad saakaas taa lieliskaa lieta, kas saucaas grupu dinamika, grupu procesi un kas tik veel ne. Teorijaa jau skaisti, bet realitaatee tas parasti noziimee kaa cilveeki blauj viens uz otru, lai citi saprastu, ka tieshi vinja ideja vislabaakaa, tad viena dalja cilveeku apvainojas uz otru dalju cilveeku un atsakaas sadarboties, un tas viss aiznem loti, loti, loti daudz laika, kuru vareetu pavadiit daudz lietderiigaak, piemeeram, eedot. :) Nepatiik man grupu darbs, tieshaam nepatiik. Taa kaa soreiz es biju viena no tiem cilveekiem, kas beigaas atsaciijaas kaartiigi sadarboties. Seedeeju un ziimeeju eedienu. Vienaa briidii pat pa kluso aizlaviijos, lai paarbaudiitu recepti omletei ar tunci. Un atradu, ka ir pat taada maajaslapa www.omlete.lv. Nu nenosmieties.
Un beigaas arii tiku pie omletes ar tunci. Bet sovakar ir veel viena sanaaksme. Atkal 20.00. Laikam shodien jaapaeed.

Demokraatija reizeem var buut par daudz.

2 komentāri:

Unknown teica...

Kādu ēdienu šodien zīmēsi? Tev tā bieži lietas no lapas materializējas dzīvē?

Madara teica...

tur jau nebija tikai omlete ar tunci :D tur bija arii vistas stilbinsh, ko es nedabuuju :) bet cereesim, ka sodien labaak buus :)