1/21/2008

6. diena

Shodien pamodos patieshaam suudiigaa noskanojumaa - biju sapnojusi, ka kaut kaada sieviete Hansabankaa mani vajaa par nelegaalu nodarbinaatiibu. Sajutu drausmiigu vainas apzinju, lai arii it kaa nebuutu par ko. :) Apkure arii shonakt trakoja.

Viikends bija labs. Meeginaajaam nokert dziivoklii netu, bet nesanaaca.
Piektdienas vakaraa bijaam uz vietu, kas pivnica saucaas, taatad uz alus baaru ar tradicionaalo muuziku. Bija sameeraa jautri. Gribeeju nofocheet muzikantus, bet vinji bija paaraak taalu, taa kaa sheit tikai dazas bildes ar mums un muusu jaunajiem draugiem. :)


Sestdiena mums bija lielaa tiiriishanas diena - izmeezaam virtuvi un vannasistabu un beigaas devaamies iepirkties. Cenas gan te taadas pashas kaa Latvijaa, dazkaart pat lielaakas. Vienu dienu nopirkaam olas par Ls 1.40.
Beigaas bijaam taa sagurushas, ka neaizgaajaam uz klubu, kur muus aicinaaja muusu jaunie draugi. Noskatiijaamies stulbu filmu, es palasiiju vienu no savaam divaam graamataa, ko esmu paneemusi liidz - Staastu par Sanmikelu un parunaajos ar savu Latvijas pusi.

Sveetdien izgludinaaju velju (sen nebija taada iedvesma bijusi velju gludinaat) un gaajaam mekleet iistu horvaatu eedienu. Atradaam itaalju picaarijaa, kas man loti atgaadinaaja Ceesu Pagrabinju. Eediens bija trekns (pamatiiga kotlete pildiita ar sieru, plus veel maize un siipoli), bet labs. Peec tam gan bija gruuti ;)


Vakaraa bijaam uz atveerto eksaamenu vienam no puishiem, kas apmeklee Centru. Vinsh maacaas par aktieri, un eksaamens bija par lellju taisiishanu. Tas bija fantastiski - apmeeram divas stundas skatiijaamies, ko cilveeki var izdariit ar dreebes gabalu, aviizi, saviem pirkstiem, kremenjiem un nedaudz izteeles. Iipashi mums vinsh bija vienojies ar pasniedzeejiem, ka vinja prieksnesums buus anglju valodaa. Tas bija patieshaam jauki.

Un shodien laikam jaasaak straadaat. Jaataisa peetiijums. Vispaar jau mums jaauztaisa vairaaki. Un katraa jaaptaujaa 100 cilveeki. Zinot manas probleemas komunikaacijaa ar sveshiem cilveekiem (kaut gan kursh gan to vareetu domaat - galu galaa es 6 meeneshus gatavojos dziivot sveshaa valstii ar sveshiem cilveekiem), es jau tagad apzinos, ka buus gruuti. Iipashi apzinoties valodas barjeru, utt. Bet taapeec jau es sheit esmu. To improve myself. (Latviskaa versija - lai uzlabotu sevi - iisti labi neizklausaas...)

3 komentāri:

Anonīms teica...

Ahaa, petijuma metodologijas lekcijas nav bijushas veltas. Varesi paspidet ar zinashanam par! :)

Anonīms teica...

Es jau gaidu nākamo ierakstu! :))

Unknown teica...

Ceru ka pēc tās kotletes pievarēšanas izskatījies arī tik pat apmierināta =P