1/29/2008

14. diena

2 nedeeljas pagaajushas. Shodien nostalgija peec maajaam. Plaanojam Ulda un Liigas braukshanu pie manis un meeginam atrast kaut ko normaalaas cenaas un normaalos datumos.


Piektdien es organizeeju Latvijas prezentaacijas vakaru. Esmu plaanojusi izcept piiraagus un uztaisiit kimenju sieru. Ir arii slucinja Latvijas balzama kofera dziilees saglabaajusies. Un dzeervenju zefiirs, ko plaanoju sagriezt mazaakos gabalinjos degustaacijai. Seedeeju, mekleeju bildes prezentaacijas slaidshovam un paraleeli klausiijos Dziesmu sveetku kori dziedam 'Manai Dzimtenei', 'Gaismas pili', 'Meemo dziesmu' utt. Ljoti uzsita pa emocijaam.

Liidz piektdienai arii plaanojam uzrakstiit vienu projektu. Kopaa ar valsts prezentaaciju, izskataas, ka darba buus daudz. Tas labi, pietruukst man neguleetu nakshu un adrenaliina. :)

2 komentāri:

Unknown teica...

Madara bēdz tevi tur kāds sagrābis =D

Madara teica...

es jau esmu vinju sagraabusi :D