6/19/2008

Burecracy rules the world

Nu taa. Taads diezgan apjucis laiks. Shodien atkal bijaam policijaa, vakar arii. Shodien gaidiijaam pusotru stundu, kameer sieviete kaut ko paarbaudiija un visbeidzot iedeva mums to vajadziigo papiira gabalinju, ka mums ir kur dziivot Horvaatijaa. Taa birokraatija ir vienkaarshi unikaala - divus meenesshus vinji paarbaudiija muusu papiirus, bet vinjiem veel nav gana, veel vinji liidz galam kaut ko nav paarbaudiijushi. Bet neko, beidzaas jau viss labi - mees bijaam laimiigas, ka viss cauri un arii sieviete policijaa bija laimiiga, ka vinjai vairs nebuus muus jaaredz :)

Nedeeljas nogaleee beidzot nodosimies arii tuurismam - vieniigais, ko es no Horvaatijas esmu redzeejusi, ir Osijeka un Zagreba, un tas galiigi nerada iespaidu par Horvaatiju. Taa kaa riit mees dodamies uz Plitvices ezeriem. Zeel tikai, ka nevar tur peldeeties :)

Vakar pabeidzu bukletu, kuraa ir apkopoti enerdžaizeri, aktivitaates komandas veidoshanai, un citas neformaalaas izgliitiibas lietas. Izdot vinju iistajaa formaataa sanaak paaraak daargi, tad nu vinsh buus taapat izdrukaats kraasaa un iesiets spiraalee. Danijela grib mums katrai dot 10 eksemplaarus. Man liekas, ka man vinjus vajadzees suutiit uz maajaam pa pastu, citaadi bagaaza buus paaraak smaga.

Naakoshnedeelj mees taisam projekta nosleeguma fotoizstaadi - muusu pieredze shajaa EVS laikaa ieksh 100 bildeem. Un naakoshpiektdien mums ir projekta nosleeguma prezentaacija.

Federika atbrauca otrdienas vakaraa, pirmdien vinjai bija dzimshanas diena, mees ar Magdalenu uztaisiijaam vinjai kolaazhu par muusu EVS laiku.

Vispaar jau traki - mums te bija sajukums ar datumiem, un man ir lidmashiinas bilete uz maajaam 16. juulijaa. Bet Magdalena un Federika grib beigt projektu jau juunija beigaas. Viena es te nepalikshu, tas ir paaraak depresiivi, taa kaa noleemaam visas kopaa braukt uz Austriju un pavadiit tur kaadu laiku. Nu redzeesim. Var jau buut veel kaut kas mainiisies...

Un ViA shodien izlaidums, un es nevaru dancaat ballee... :(

Nav komentāru: