3/27/2008

72. diena




Esmu baigi noslinkojusi un sen neko neesmu rakstījusi. Bet nu tad beidzot.

Es pagajušajā nedēļā biju Dānijā. Tagad laimīgā kārtā būšu kādu brīdi uz vietas - līdz 14. aprīlim. Bikiņ esmu nogurusi no braukāšanas. Jauki jau ir, bet Dānijā vienā brīdī man šķita - nu labi, atkal cita valsts, joprojām cilvēki runā citā valodā - nekādas starpības. Bet ko lai saka - bija interesanti. Kārtējo reizi pārliecinājāmies, ka ne vienmēr viss atbilst stereotipiem un gaidām. Bet kopumā - tāda valsts ar pasaku mājiņām bez aizkariem (kāds prieks manām vuāristiskajām tieksmēm ;D) un pamatīgu dārdzību (lielveikalā šokolāde par LVL 5 un biksīšu ieliktnīši par LVL 9.90. Nu pie velna biksīšu ieliktnīšus :D)

Bet darījām daudzas interesantas lietas - bradājām pa jūras malu, pie Hansa Kristiana Andersena bijām, vēl vienā muzejā bijām, lūrējām dāņu mazo pasaku namiņu logos, workshopojāmies, staigājām pa Kopenhāgenu, mēģinājām mazo nāriņu atrast, bet atradām Horvātijas vēstniecību. Un protams, izbaudījām sniegu :D

Vēl jautrību piedzīvojām atpakaļ braucot. Bija plānots Satikt Zagrebā lidostā Uldi, bet viņam lidmašīna nočakarējās, kā rezultātā Prāgas vietā viņš lidoja caur Minheni, es gaidīju lidostā 5 stundas, netikām plānotajā vilcienā un bija jābrauc ar vilcienu 3 stundas vēlāk ar pārsēšanos. Un mēs gandrīz izkāpām nepareizā pieturā. Bet beigās jau ap vieniem naktī bijām Osijekā.

Šobrīd man ir dotas 15 minūtes, lai izlemtu, vai es gribu savam EVS mainīt termiņu. Lieta tāda, ka man ir vecā parauga pase, kas ir derīga līdz 1. jūlijam. Tātad, vai nu man pa vidu jābrauc uz Latviju vai Vīni vai Prāgu, kur nu ir tuvākā vēstniecība pasi mainīt, vai arī jāpārtrauc ātrāk projekts - 1. jūlijā. Sazinamies tagad ar konsuliem un vēstniecībām un visiem iespējamiem svarīgajiem birojiem. Un tas viss tikai tāpēc, ka Eiropai vajadzīgas skenētas, nevis līmētas pases bildes.

Šodien te mīnas detonē. Bikiņ var saprast kā ir karā. Un sajūtas visai interesantas. Bijām ar Uldi šodien uz baseinu. Saulīte spīd, ķirši zied, un strūklakas pilsētā iedarbinātas. Pilnīgi neticas, ka Latvijā sniegputeņi un atkušņi šobrīd ir aktualitāte.


Nav komentāru: