3/13/2008

58. diena

Shodien saliju. Bijaam uz staciju nopirkt biletes - Federikai uz Itaaliju, jo vinja Lieldienaas brauc maajaas, un man uz Zagrebu, jo sestdien es lidoju uz Kopenhaagenu. Satikshu Lanu un Solveigu :)
Un riits bija tik gliits un saulains, ka protams, nebiju savilkusi paaraak daudz dreebes muguraa. Un kameer dzeeraam kafiju ar Damjanu un runaajaam par bijusho sociaalistisko valstu sobriideejaam probleemaam izgliitiibas jomaa, bija nomaacies un saacis liit. Nu neko dariit. Bet tagad nespeeju vien atsilt. Turklaat shoriit pamodos ar herpi. Taa ir jau treshaa kopsh esmu sheit. Un mana sejas aada ir kluvusi loti slikta.

Bet nevar mind - es tikmeer baudu pavasari un eksperimenteeju ar stiliem :) Varbuut, ka piektdien ieshu pie friziera. Un tas patieshaam buus drosmiigs solis, jo es tik loti esmu pieradusi pie Ilzes, zinot, ka vienmeer rezultaats buus tieshi taads, kaa es veelos, ka tagad biki bailes. Bet nu - arii taa ir starpkultuuru pieredze.

Vakar muusu horvaatu valodas stunda notika teaatra kafejniicaa. Nu shiki jau bija. Luka saka, ka taa esot viscivilizeetaa vieta visaa Osijekaa. Taisniiba jau vinjam ir, austroungaaru grezniiba visaa savaa spoziibaa ar kronlukturiem un drapeerijaam. Turklaat kafija tur ir visleetaakaa visaa pilseetaa - maksaa nevis Ls 1, bet Ls 0.70. Bet protams, ne jau mees maksaajaam kaarteejo reizi. :) Tomeer muusu teaatra kafejniica man patiik labaak. Iipashi jau jaunajaa versijaa.

Vakar skatiijos zinjas (tas tagad man jaunais veids, kaa maaciities valodu). Vinjiem vidusskoleeni protestee pret to, ka meeneshbileshu cenas transportam pieaugushas. Labs sizets bija - dazi puishi demonstratiivi kameras priekshaa sapleesa savu meeneshbileti, viens sadedzinaaja. Nu, miiljie, kad mees saaksim taa pa iistam dumpoties? :)

Veel skatiijos translaaciju no Haagas tribunaala - tur tagad par kara noziegumiem tiesaa horvaatu generaali Anti Gotovinu. Sheit es pa iistam apjaushu, cik sarezgiita lieta ir patiesiiba. Patiesiibas ir tik daudz, atkariibaa no taa, ar ko tu runaa - ar serbu, ar horvaatu vai ar kaadu citu. Karsh joprojaam sheit ir realitaate un mums, kam peedeejais reaalais karsh ir II pasaules karsh, un par kuru mees dzirdam tikai vecvecaaku nostaastos to gruuti saprast.

Nav komentāru: